انتصاب سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌‌بدنی و علوم ورزشی

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۷ کد : ۲۲۲۶ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها زیر نویس
تعداد بازدید:۴۶۲
طی حکمی از سوی «رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی»، «سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه»، منصوب شد.
انتصاب سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌‌بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، طی حکمی از سوی دکتر زهرا سلمان «رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی»، دکتر محسن اسمعیلی به عنوان «سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه»، منصوب شد.

متن حکم انتصابی ایشان بدین شرح است:

جناب آقای دکتر محسن اسمعیلی

عضو محترم هیأت علمی پژوهشگاه

سلام علیکم

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت قبلی به عنوان «سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکاء به قادر متعال و با بهره‌مندی از خرد جمعی و مشارکت حداکثری همکاران محترم و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های پژوهشگاه، در ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی با الویت پرداختن به مسائل جامعه، گسترش همکاری‌های بین‌رشته‌ای، توسعه ارتباطات با دستگاه‌ها و سازمان‌های علمی و پژوهشی، اجرایی، سیاست‌گذار و معرفی و بهره‌برداری مناسب از یافته‌ها و نتایج طرح‌های پژوهشی موفق باشید.

همچنین دکتر سلمان، طی نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر غلامرضا لطفی «معاون و عضو سابق هیأت رئیسه پژوهشگاه» در مدت تصدی این مسئولیت‌، تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی معاونت پژوهشی معاونت تحصیلات تکمیلی حکم انتصاب دکتر زهرا سلمان دکتر محسن اسمعیلی


نظر شما :