فراخوان واگذاری غرفه‌های نمایشگاهی در «چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی»

تعداد بازدید:۶۴۵
دبیرخانه چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با اعلام فراخوانی، واگذاری غرفه‌های نمایشگاهی این رویداد را آغاز کرد.
فراخوان واگذاری غرفه‌های نمایشگاهی در «چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی»

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده از سوی دبیرخانه چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی، فرآیند واگذاری غرفه‌های نمایشگاهی این رویداد بزرگ علمی ورزش کشور آغاز و شرکت‌های مرتبط با تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه علوم ورزشی می‌توانند جهت معرفی و ارائه دستاوردها و محصولات خود، نسبت به ثبت‌نام و حضور در این نمایشگاه اقدام نمایند. این نمایشگاه به‌ عنوان بخش جنبی همایش و به‌ منظور حمایت از شرکت‌های فعال در زمینه محصولات ورزشی برگزار می‌شود.

بر این اساس علاقه‌مندان می توانند جهت اطلاع از شرایط واگذاری و دریافت غرفه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۹۵۵۸۹۳ داخلی ۱۰۴ و شماره همراه ۰۹۱۲۰۸۹۸۵۰۸ تماس حاصل نمایند. همچنین، با توجه به محدودیت فضای موجود، اولویت حضور با شرکت‌های متقاضی است که زودتر نسبت به رزرو غرفه اقدام نمایند.

شایان‌ ذکر است «چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی» به‌ عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی جامعه علمی و ورزشی کشور در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ به‌ صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد. این رویداد، با شعار «انسان سالم، انسان متعالی» و به‌ منظور هم‌اندیشی، ارتقای دانش و ارائه جدیدترین یافته‌های پژوهشی در شاخه‌های مختلف علوم ورزشی، با حضور جمع کثیری از پژوهشگران، استادان، دانشجویان، صاحب‌نظران برجسته داخلی و بین‌المللی، رؤسای دانشکده‌ها و گروه‌های علوم ورزشی دانشگاه‌های سراسر کشور، رؤسای فدراسیون‌ها و ارگان‌های ورزشی و ... توسط «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و با مشارکت «دانشگاه علامه طباطبائی» برگزار خواهد شد.

 

انتهای خبر/


نظر شما :