شرکت برای عموم، آزاد و رایگان

برگزاری نشست تخصصی پردازش تصویر و آنالیز تاکتیکی مدرن در فوتبال

تعداد بازدید:۵۳۰
نشست تخصصی مؤسسه متریکا (مرجع آماری آنالیز فوتبال) در چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی در اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.
برگزاری نشست تخصصی پردازش تصویر و آنالیز تاکتیکی مدرن در فوتبال

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، نشست تخصصی مؤسسه متریکا با عنوان: «پردازش تصویر و آنالیز تاکتیکی مدرن در فوتبال» با سخنرانی مهندس رضا عباس‌زاده و مهندس مجید کرد کریمی در روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ در محل دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی تهران برگزار می‌شود. لازم به ذکر است، متریکا بر پایه نرم‌افزاری ابداعی و بومی و با استفاده از شیوه استاندارد جهانی تجزیه و تحلیل بازی‌های فوتبال، داده‌های آماری، موقعیتی و وضعیتی مسابقات فوتبال ایران را جمع‌آوری می‌کند و اقدام به ثبت دیتای بازی‌های لیگ برتر ایران، بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های تیم ملی کرده و دارای بانک آماری جامعی می‌باشد.

گفتنی است، همایش چهاردهم با حضور جمعی از پیشکسوتان، پژوهشگران، استادان و صاحب‌نظران داخلی و بین‌المللی توسط «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و با مشارکت «دانشگاه علامه طباطبائی» در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ (به صورت حضوری) در تهران برگزار خواهد شد. همچنین، امکان شرکت در کلیه پنل‌ها و نشست‌های همایش برای عموم افراد، آزاد و رایگان می‌باشد و صرفا در صورت تمایل به دریافت گواهی به عنوان «شرکت‌کننده آزاد» نیاز به ثبت‌نام و پرداخت هزینه می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و اطلاع از برنامه زمان‌بندی دقیق پنل‌ها، نشست‌ها و غیره به سایت همایش به نشانی: 14thcong.ssrc.ac.ir مراجعه و در موارد ضروری با دبیرخانه همایش با شماره تلفن ۸۸۵۲۹۱۲۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

مکان برگزاری: تهران، دهکده المپیک، میدان دهکده، پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی

 

 

انتهای خبر/


نظر شما :