در چهاردهمین همایش بین المللی علوم ورزشی انجام خواهد شد

نشست تخصصی کمیته ملی پارالمپیک ج.ا.ا. با عنوان: « واکاوی عوامل موفقیت کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو و آسیب شناسی آینده نگرانه

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۹ کد : ۲۱۸۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۹۳
نشست تخصصی کمیته ملی پارالمپیک ج.ا.ا. با عنوان: « واکاوی عوامل موفقیت کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو و آسیب شناسی آینده نگرانه

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، "نشست تخصصی کمیته ملی پارالمپیک ج.ا.ا. با عنوان: « واکاوی عوامل موفقیت کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو و آسیب شناسی آینده نگرانه »، با سخنرانی دکتر غفور کارگری «رئیس کمیته ملی پارالمپیک» و با حضور اعضای کاروان پاراآسیایی هانگژو، مربیان، مدیران و متخصصان حوزه ورزش های پارالمپیکی، در روز پنج‌شنبه 17 اسفند ماه 1402 از ساعت 13:30 الی 18:00 در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی تهران برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، "چهاردهمین همایش بین المللی" با حضور جمعی از پیشکسوتان، پژوهشگران، استادان و صاحب‌نظران داخلی و بین‌المللی توسط «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و با مشارکت «دانشگاه علامه طباطبائی» در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ (به صورت حضوری) در تهران برگزار خواهد شد.
همچنین، امکان شرکت در کلیه پنل‌ها و نشست‌های همایش برای عموم افراد، آزاد و رایگان می‌باشد و صرفا در صورت تمایل به دریافت گواهی به عنوان «شرکت‌کننده آزاد» نیاز به ثبت‌نام و پرداخت هزینه می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و اطلاع از برنامه زمان‌بندی دقیق پنل‌ها، نشست‌ها و غیره به سایت همایش به نشانی: 14thcong.ssrc.ac.ir مراجعه و در موارد ضروری با دبیرخانه همایش با شماره تلفن ۸۸۵۲۹۱۲۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

مکان برگزاری: تهران، دهکده المپیک، میدان دهکده، پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی
 

انتهای خبر/
 

 دانلود پوستر


نظر شما :