ارتقای مرتبه علمی عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۰ کد : ۱۷۱۶ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۳۷
دکترمحمدحسین قربانی «عضو هیأت‌ علمی گروه مدیریت و سیاست‌گذاری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی»، به مرتبه علمی دانشیاری ارتقا یافت
ارتقای مرتبه علمی عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، بر اساس بررسی تخصصی و تأیید هیأت ممیزه دانشگاه خوارزمی (هیأت ممیزه معین پژوهشگاه)، دکتر محمدحسین قربانی، دارای مدرک دکتری تخصصی مدیریت ورزشی و عضو هیأت علمی تمام‌وقت پژوهشگاه، به مرتبه علمی دانشیاری ارتقا یافت.

وی از سال 1392 عضو هیأت علمی پژوهشگاه است و پژوهش‌های وی متمرکز بر حوزه‌های «اشتغال و کارآفرینی»، «حکمرانی و مدیریت راهبردی»، «فرهنگ و اخلاق» در ورزش و «توسعه ورزش همگانی» می‌باشد. درزمینهٔ های فوق علاوه بر انجام یازده طرح پژوهشی، کتاب‌های «راه‌اندازی و مدیریت باشگاه ورزشی»، «فساد در ورزش»، «کارآفرینی و مدیریت کسب‌وکار در فیزیولوژی ورزشی» و «مدیریت استراتژیک در ورزش» توسط وی تألیف، ترجمه و ویراستاری علمی و به چاپ رسیده است.

او در سال 1398 به‌عنوان پژوهشگر برتر پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی انتخاب و علاوه بر این، مقالات بسیاری از او در نشریات داخل و خارج از کشور منتشرشده است که ازجمله می‌توان به چاپ مقاله در نشریه بین‌المللی «ورزش، اخلاق و فلسفه» وابسته به انجمن فلسفه ورزش انگلستان و نشریه بین‌المللی روش‌های کیفی» وابسته به انجمن مطالعات کیفی دانشگاه آلبرتا کانادا اشاره نمود.

شایان‌ذکر است، دکتر قربانی سوابق اجرایی مختلفی در پژوهشگاه، ازجمله: «مدیر نظارت و ارزیابی»، «مدیر پژوهش و تحقیقات کاربردی»، «سرپرست معاونت اداری و مالی»، «مشاور رئیس پژوهشگاه» و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، ضمن عرض تبریک به دکتر قربانی، موفقیت‌های بیش‌ازپیش برای ایشان، جهت دستیابی به اهدافی والا و کمک به ارتقای علمی ورزش کشور، آرزومند است.

انتهای خبر/

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ارتقای اعضای هیأت علمی ارتقای مرتبه علمی ارتقای دانشیاری دکتر محمد حسین قربانی


نظر شما :