مراسم بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار شد

۰۵ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۷:۰۸ کد : ۱۹۴۴ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۸۶
مراسم گرامی‌داشت هفته دولت و روز کارمند، صبح روز گذشته، شنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» برگزار شد.
مراسم بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، مراسم بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از مقام کارمند با حضور دکتر زهرا سلمان «سرپرست پژوهشگاه»، دکتر مجید علی طاولی «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع»، دکتر حسین زارعیان «معاون فرهنگی و اجتماعی»، دکتر حامد عباسی «سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی»، دکتر مهدی رسولی «سرپرست معاونت فناوری» و جمعی از مدیران و کارمندان پژوهشگاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم، دکتر سلمان «سرپرست پژوهشگاه»، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام، به ویژه اسوه‌های تقوا و اخلاق «شهیدان رجایی و باهنر»، فرا رسیدن روز کارمند را به کلیه کارکنان پژوهشگاه تبریک و تهنیت گفت و افزود: از خدمات ارزنده و زحمات یکایک شما که به عنوان سرمایه‌های گرانبهای این مجموعه، همواره در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های پژوهشگاه و در مسیر رشد و بالندگی علمی ورزش کشور در حال تلاش هستید، سپاسگزاری می‌‌نمایم.

دکتر سلمان در ادامه با قرائت بخش ارزش‌های بنیادین در برنامه راهبردی پژوهشگاه تربیت‎‌بدنی و علوم ورزشی و همچنین با اشاره به مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای شامل: صداقت، راست‌کرداری، شفافیت، مسئولیت‌پذیری، رازداری، بی‌طرفی، احترام، تبعیت از قوانین، وفاداری به سازمان و غیره اظهار شد: در همه حال باید این ارزش‌های والا را سرلوحه تک تک امور خود قرار دهیم و در نهادینه‌سازی آن کوشا باشیم.

در ادامه این نشست دوستانه، برخی از حاضران، دغدغه‌ها و پیشنهادهای مربوطه در حوزه کاری خود را مطرح و از سوی سرپرست و معاونان پژوهشگاه، بررسی و پاسخ داده شد.

شایان ذکر است، شعار هفته دولت سال جاری تحت عنوان «دولت مردم» نام‌گذاری و روزشمار این هفته (از تاریخ 2 لغایت 8 شهریور ماه) به ترتیب شامل: «دولت مردم، دیپلماسی هوشمند و عزتمند»، «دولت مردم، ایمان و امید»، «دولت مردم، بهره‌وری و رشد تولید»، «دولت مردم، کارآمدی و پیشرفت عادلانه»، «دولت مردم، عدالت، شفافیت و مبارزه با فساد»، «دولت مردم، نظارت عمومی، تبیین و پاسخ‌گویی» و «دولت مردم، تحول مردم‌پایه» می‌باشد.

 

انتهای خبر/


نظر شما :