با حکم مقام عالی وزارت

دکتر زهرا سلمان به سمت رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منصوب شد

۲۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۹ کد : ۱۹۸۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۷۵
دکتر محمدعلی زلفی‌گل «وزیر علوم، تحقیقات و فناوری» طی حکمی دکتر زهرا سلمان را به‌ سمت «رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی» منصوب کرد.
دکتر زهرا سلمان به سمت رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، دکتر محمدعلی زلفی گل «وزیر علوم، تحقیقات و فناوری» طی حکمی دکتر زهرا سلمان را که حکم سرپرستی پژوهشگاه را برعهده داشت، به‌ عنوان «رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی» منصوب کرد.

در بخشی از حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به زهرا سلمان آمده است:

سرکار خانم دکتر زهرا سلمان

سلام‌ علیکم؛

نظر به‌ مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، بر اساس مصوبه جلسه 55 مورخ 1402/07/09 شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌ موجب این حکم از تاریخ 1402/07/10 برای مدت 4 سال به ریاست پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود که با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی (یاوران علمی) آن پژوهشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علمی و فناوری ایفا کنید.

شایان ذکر است، دکتر زهرا سلمان دارای ﺩﮐﺘﺮﻯ ﺗﺨﺼﺼﻰ از ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﺗﻬﺮاﻥ و دانشیار رفتار حرکتی و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی است و در حوزه گرایش تخصصی و سابقه علمی خود، دارای بیش از 10 فعالیت اجرایی، بیش از 15 عنوان کتاب در قالب تألیف و ترجمه و بیش از ده‌ها عنوان مقاله چاپ‌شده در نشریات داخلی و خارجی و طرح‌های پژوهشی و کرسی‌های نظریه‌پردازی می‌باشد.

 

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: وزیر علوم دکتر زهرا سلمان محمدعلی زلفی گل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی پژوهشگاه علوم ورزشی


نظر شما :