تمدید مهلت ارسال مقاله به اولین همایش ملی ورزش زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی

۰۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۷ کد : ۲۰۱۴ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۱۵
مهلت ارسال آثار به نخستین همایش ملی ورزش زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی تا ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.
تمدید مهلت ارسال مقاله به اولین همایش ملی ورزش زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، مهلت ارسال مقاله جهت شرکت در نخستین همایش ملی ورزش زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی تا 10 آبان ماه 1402 تمدید شد و تاریخ مذکور، مجددا قابل تمدید نخواهد بود.

این همایش توسط «فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران» و با همکاری «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «دانشگاه تهران» در تاریخ 23 آبان ماه 1402، با حضور جمعی از پیشکسوتان، صاحب‌نظران و چهر‌ه‌های برجسته این حوزه به میزبانی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد که  شامل محورهای زیر است.

  • مدیریت و سیاست‌گذاری در ورزش زورخانه‌ای
  • فیزیولوژی ورزشی و ارتقای عملکرد ورزشکاران
  • بیومکانیک، آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
  • رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی

لازم به ذکر است، این همایش با هدف ارائه مقالات تخصصی در محورهای مذکور (با رویکرد ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی) و فراهم‌سازی بستری جهت بحث و بررسی پیرامون چالش‌ها و مسائل روز این رشته ورزشی از سوی متخصصان و جامعه علمی برگزار می‌شود. همچنین، فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در نظر دارد به صورت ویژه از تحقیقات پژوهشگران در موضوعات مرتبط با این رشته، حمایت (مادی و معنوی) به عمل آورد.

اعضای هیأت علمی و استادان دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان، ورزشکاران و کلیه علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال مقاله به سایت مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون به آدرس لینک: www.fpzi-uast.ac.ir مراجعه و یا از طریق پست الکترونیکی به نشانی fpziuast@gmail.com آثار خود را به‌ صورت مستقیم ارسال نمایند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مذکور مراجعه و یا با شماره تلفن 88306288-021 تماس حاصل نمایند.

 

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش های زورخانه ای کشتی پهلوانی زورخانه هنر مرشدی همایش علمی ورزشی مقاله همایشی ارسال مقاله فدراسیون ورزش زورخانه ای


نظر شما :