با صدور بیانیه‌ای؛

وزارت علوم حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۵ کد : ۲۲۱۸ اخبار و رویدادها زیر نویس
تعداد بازدید:۳۱۶
«وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، با صدور بیانیه‌ای، حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد.
وزارت علوم حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در متن این بیانیه آمده است:

 

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ»

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند. بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

در روز شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و در ماه مبارک رمضان، دست جنایتکار رژیم منحوس صهیونیستی، فرزندی برومند از مکتب حاج قاسم، به نام سردار زاهدی و تنی چند از همرزمانش را به رسم شهادت از بوستان ولایت چید. شهید عزیز، سردار حاج محمدرضا زاهدی، انسانی مؤمن، فداکار، مخلص و مصداق عینی «رجال صدقوا» بود که عمر پربرکت خود را صرف مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر برای اعتلای کلمه توحید کرد که نتیجه این مجاهدت، به بار نشستن درخت مبارزه با ظلم و دفاع از حق مظلوم و تقویت شجره طیبه و مقاومت اسلامی در منطقه است. جریان مقاومتی که لرزه بر اندام مستکبرین و رژیم صهیونسیتی وارد ساخته است. اخلاص این مجاهد عزیز در کنار شهدای گرانقدر مقاومت، از او شخصیتی کم‌نظیر و ممتاز پدید آورده بود که نمی‌توان کمتر از شهادت را برای او متصور بود.

رژیم جعلی صهیونیستی که با جنایت‌هایش در این چند ماه، هر روز روسیاه‌تر شده و در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده و به نابودی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود؛ درصدد است شکست خود را توجیه کند. به خیال باطل اتاق جنگ صهیونیستی، آوردن مستقیم ایران به این نبرد، می‌تواند شکست اسرائیل را آبرومندانه‌تر کند، ولی محور مقاومت که تاکنون هوشمندانه پاسخ‌های قاطعی به اسرائیل در صحنه‌های نبرد با نظامیان مزدورش داده‌ است؛ قطعاً این جنایت رژیم صهیونیستی را در عرصه نبرد بدون پاسخ نخواهد گذاشت و همزمان هر پرچمی از دست سرداری بیفتد، سردار دیگری آن را برافراشته و روزگار جبهه استکبار و نظام سلطه و اشغالگران نسل‌کش را تیره و تار خواهد کرد.

«وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرده، شهادت تنی چند از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را محضر حضرت ولی عصر عج‌الله تعالی، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، همرزمان‌ و خانواده‌های این عزیزان و همه دانشگاهیان عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و ضمن اعلام آمادگی برای تدوین لایحه حقوقی شکایت در دادگاه‌های صالحه بین‌المللی، پیگیری حقوقی این حمله غیرمتعارف به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را از سازمان‌های حقوقی بین‌المللی درخواست می‌نماید.

 

انتهای خبر/


نظر شما :