راه اندازی مرکز مشاوره اینترنتی توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۲ کد : ۳۶۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۳۱
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ارائه مشاوره و خدمات روان شناختی به صورت آنلاین را راه اندازی کرد
راه اندازی مرکز مشاوره اینترنتی توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی، مرکز مشاوره پژوهشگاه تربیت بدنی وعلوم ورزشی با راه اندازی مشاوره و خدمات روان شناسی ورزشی به صورت اینترنتی در فضای آنلاین (مجازی) و تلفنی آماده ارائه خدمات به علاقه مندان و جامعه ورزش کشورمی باشد.
بر اساس این گزارش اساتید مرتبط با موضوعات متنوع روان شناسی ورزشی درطی روزهای کاری، آماده پاسخ گویی به مخاطبان بصورت انفرادی و گروهی در فضای آنلاین (مجازی)  و تلفنی می باشند.

 لذا تمام کسانی که مایل به دریافت این خدمات هستند می توانند با مراجعه با سایت پِژوهشگاه ضمن آگاهی از حوزه های موجود نسبت به تعیین وقت زمان مشاوره خود اقدام نمایند.  هزینه مشاوره با توجه به شرایط  پیش آمده درزمان همه گیری ویروس کرونا  تا اطلاع ثانوی  با 40 درصد تخفیف محاسبه می گردد.

 در صورتی که تیم های ورزشی ویا سازمان های مختلف بصورت گروهی درخواست مشاوره نمایند خدمات بیشتری به این افرد ارایه می شود. همچنین ارایه کارگاه آموزشی بصورت آنلاین برای تیم ها و گروهای درخواست کنند امکان پذیر می باشد.علاقه مندان می توانند جهت دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتراز شنبه تا چهار شنبه غیر ازایام  تعطیل از ساعت 8:00 الی 16:00 با  شماره  تلفن های زیر تماس حاصل نمایند.

شماره مستقیم مرکز مشاوره:   88733498 - 021 
شماره تماس:09018062981 جهت ارسال پیام از طریق واتساپ برای دریافت نوبت و اطلاعات بیشتر
پست الکترونیک مرکز مشاوره: Moshavere.ssrc@gmail.com

 

کلید واژه ها: مرکز مشاوره اینترنتی روان شناسی ورزشی آنلاین پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :