کارگاه آموزشی مدیریت داوطلبان در رویدادهای ورزش دانشگاهی برگزار شد

۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۳ کد : ۳۷۳ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۸۷
دومین کارگاه آموزشی برای آماده‌سازی و آموزش نیروهای نهضت داوطلبی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با عنوان کارگاه «مدیریت داوطلبان در رویدادهای ورزش دانشگاهی»،روز سه‌شنبه ۲۷ خرداد ماه به صورت آنلاین برگزار شد.
کارگاه آموزشی مدیریت داوطلبان در رویدادهای ورزش دانشگاهی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، این کارگاه آموزشی توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و با مشارکت و همکاری فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و اداره کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف تأکید براهمیت حضورداوطلبان در برگزاری رویدادهای ورزشی و آموزش اصول مدیریت علمی نیروهای داوطلب با توجه به ماهیت منحصر به فرد آنها، برگزار گردید.
دکتر مرجان صفاری «نایب رئیس بانوان فدراسیون»،دکتر صالح رفیعی «عضو هیأت علمی و مسئول نهضت دواطلبی پژوهشگاه»، خانم مهدیه سراجی «سفیر فیزو در کشور ایران» و تنی چند از همکاران داوطلب در سالن کنفرانس پژوهشگاه حضور داشتند، همچنین سایر دواطلبان نیز به صورت آنلاین در این کارگاه شرکت کردند.
در این کارگاه 2 ساعته، خانم سراجی «مدرس کارگاه» در زمینه آشنایی با مفاهیم داوطلبی شامل انگیزه‌ها، موانع و ویژگی‌های داوطلبان در رویدادهای ورزشی، فرآیند داوطلبی و مدیریت داوطلبان، معرفی ملاحظات ویژه مدیریت داوطلبان در رویدادهای ورزشی مختلف، آشنایی با اصول تدوین برنامه مدیریت داوطلبان در رویدادهای ورزشی به صورت عملی (در 5 بخش برنامه‌ریزی، جذب، انتخاب و به‌کارگیری، آموزش و انگیزش) و معرفی برنامه‌های توسعه حرکت داوطلبی در ورزش دانشگاهی در سطح ملی و بین‌المللی، مطالب مربوطه را برای داوطلبان شرح و آموزش داد. درادامه دکتر صفاری نیز در برخی مباحث، توضیحاتی تکمیلی را زمینه امور داوطلبان ارائه داد.
شایان ذکر است، اولین کارگاه آموزشی برای آماده‌سازی نیروهای نهضت داوطلبی پژوهشگاه تربیت‌بدنی نیز با عنوان «آشنایی با ساختار و رویدادهای فدراسیون بین‌المللی ورزش دانشگاهی (فیزو)» هفته گذشته در تاریخ 20 خرداد ماه به صورت آنلاین برگزار شد.

 

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی نهضت دواطلبی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی اداره کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،


نظر شما :