اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی( فایل اصلاح شده)

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۹ کد : ۴۷۸ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۳۳۴۰
اطلاعیه سازمان ‌سنجش‌آموزش ‌کشور درخصوص اعلام زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ منتشر شد.
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره  زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی( فایل اصلاح شده)

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو اطلاعیه مورخ 99/06/16 (موضوع بند9) در خصوص اعلام زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی آزمون سراسری سال  1399،  به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1399 میرساند، که همه متقاضیان میبایست با رعایت شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه قبلی (اطلاعیه مورخ 99/06/16) و با توجه به استان و شهرستان محل اقامت خود مطابق جدول پیوست به محل برگزاری آزمون عملی رشته ذیربط مراجعه نمایند. با توجه به اینکه زمان مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام خانوادگی آنها در برنامه زمانی پیوست مشخص گردیده، ضرورت دارد در تاریخ و ساعت تعیین شده برای آزمون عملی به محل های اعلام شده مراجعه شود. عدم مراجعه برای آزمون عملی به منزله انصراف از پذیرش در این رشته خواهد بود.

لازم به توضیح است متقاضیان برای آگاهی از شرایط شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی میبایست به درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی www.ssrc.ac.ir  مراجعه نمایند.

دریافت  فایل اصلاح شده  محل و برنامه زمانی برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی آزمون سراسری سال 1399

فرمت pdf

 

کلید واژه ها: آزمون عملی رشته علوم ورزشی سازمان سنجش آموزش کشور پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی آزمون سراسری سال 1399


نظر شما :