فراخوان طرح های پژوهشی مشترک اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

۰۸ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۳ کد : ۴۹۲ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۷۵
پژوهشگاه تربیت بدنی قصد دارد ۴ عنوان طرح پژوهشی سفارش محور را پس از فراخوان ملی و دریافت پروپوزال مربوطه، موردبررسی و اجرا کند.
فراخوان طرح های پژوهشی مشترک اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، بر اساس هماهنگی صورت گرفته با اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشگاه تربیت بدنی قصد دارد چهار عنوان طرح پژوهشی سفارش محور ذیل را پس از فراخوان ملی و دریافت پروپوزال مربوطه، مورد بررسی و اجرا نماید. برای انجام این اقدام مشترک همه همکاران عضو هیات علمی دانشگاه های کشور می توانند در یک فضای رقابتی اقدام به ارسال پیشنهاده پژوهشی نمایند.

«طراحی مدل مدیریت بهره‌وری ادارات تربیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با رویکرد ارتقای نظام پاسخ‌گویی»، «طراحی مدل درآمدهای پایدار اداره کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، «تدوین راهبردهای مشارکت پایدار دانشجویان در فعالیت‌های ورزش همگانی» و «طراحی مدل ارزیابی تندرستی دانشجویان با رویکرد به‌روزرسانی ابزار و علمی کردن فرایندها» چهار عنوان این طرح پژوهشی است.

در این راستا، از همکاران محترم عضو هیات علمی دعوت می شود تا در صورت تمایل، نسبت به تهیه و ارسال پیشنهاده پژوهشی در عناوین فوق، تا تاریخ 20 مهرماه سال جاری در سامانه پژوهشیار پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی ris.ssrc.ac.ir  اقدام نمایند. لازم به ذکر است پیشنهاده های ارسالی در یک فضای رقابتی و با نظارت پژوهشگاه و اداره کل تربیت بدنی مورد بررسی قرار گرفته و بهترین پیشنهاده تحقیقی برای اجرای طرح مذکور انتخاب خواهد شد.
 

کلید واژه ها: فراخوان طرح های پژوهشی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :