جلسه کارگروه مشترک آکادمی ملی المپیک و پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار شد

۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹ کد : ۶۵۰ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۲۱
پنجمین جلسه کارگروه مشترک آکادمی ملی المپیک و پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در رابطه با نیازهای فناورانه آکادمی با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد
جلسه کارگروه مشترک آکادمی ملی المپیک و پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، به نقل از آکادمی ملی المپیک، در ادامه جلسات قبلی کارگروه مشترک آکادمی ملی المپیک و پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، پنجمین نشست این کارگروه با حضور دکتر مرتضی بهرامی نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک و دیگر اعضای این کارگروه برگزار شد.

فعالیت‌ها و پتانسیل موجود در واحد‌ فناوری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و همچنین نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

لازم به ذکر است طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، ازاین‌پس جلسات کارگروه مذکور با حضور مدیران مراکز آکادمی برگزار خواهد شد تا نیازهای فناورانه این مراکز جمع‌آوری شود.

دکتر محمد شریعت زاده معاون فناوری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، دکتر الهام شیرزاد رئیس کارگروه، محمدرضا اویسی مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک و مهندس امین هوش افزا عضو پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی اعضای کارگروه را در این جلسه تشکیل دادند.
 

کلید واژه ها: جلسه کارگروه مشترک آکادمی ملی المپیک پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :