دیدار رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی با رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲ کد : ۷۰۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۱۳
به‌منظور فراهم کردن بسترهای مناسب جهت همکاری‌های علمی آموزشی و پژوهشی، دکتر محمدتقی امیری خراسانی با حضور در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با دکتر علی شریف نژاد دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی با رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، در این نشست پیرامون مسائل مختلف ازجمله نحوه همکاری و ایجاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری فی‌مابین فدراسیون و پژوهشگاه تبادل‌نظر شد.

در این جلسه دکتر شریف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی بابیان اینکه ورزش سنتی و بازی‌های بومی محلی، یک بحث فرهنگی نهفته است بر حمایت و همکاری جدی پژوهشگاه با فدراسیون عشایری، سنتی و بازی‌های بومی محلی تأکید کرد.

دکتر‌امیری خراسانی نیز با اشاره به اینکه به کار علمی اعتقاد داشته و در حوزه ورزش روستایی، عشایری، سنتی و بازی‌های بومی محلی جای کار بسیار دارد افزود: برای مثال در بازی" گانیه" تعادل یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده است و با شناسایی این بازی‌ها و تحقیق و پژوهش روی آنها می‌توان به کشف استعدادها خیلی کمک کرد.
در پایان این نشست به ایجاد یک تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی تأکید شد.

 

کلید واژه ها: فدراسیون ورزش روستایی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :