عزم جدی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در اجرای دوره‌ های پسادکتری

۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۰ کد : ۷۱ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۶۸
پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی اقدام به برگزاری دوره‌های پسادکتری می‌نماید
عزم جدی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در اجرای دوره‌ های پسادکتری

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی، با عنایت به انعقاد تفاهم‌ نامه مشترک پژوهشگاه تربیت ‌بدنی با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و با هدف ارتقای توانایی‌های پژوهشی،‌ فناورانه و آموزشی دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و توسعه زیرساخت ‌های پژوهش حوزه علوم ورزشی کشور، برنامه اجرای دوره‌های پسادکتری را در دستور کار قرار داده است.
بر اساس این گزارش، متقاضیان حضور در این دوره‌ها ضمن استفاده از پتانسیل‌های پژوهشی موجود در پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی از حمایت‌های این دوره (ازجمله دریافت کمک‌هزینه معادل با 85 درصد حقوق استادیار پایه‌یک در سال پذیرش پژوهشگر) بهره‌مند شده و اولویت‌های موردنیاز جامعه در حوزه ورزش را اجرا نموده و از طریق این دوره‌ها به توسعه زیرساخت‌های علمی و پژوهشی کشور کمک می‌نمایند.
تمام فارغ‌التحصیلان دوره دکتری تخصصی در رشته‌های مختلف که مشغول به کار تمام‌ وقت در هیچ سازمانی نبوده و حداکثرکمتراز 3 سال از زمان فارغ‌التحصیلی آنها گذشته باشد، جهت انجام پژوهش در حوزه علوم ورزشی و در گام نخست با موضوع «استعدادیابی در ورزش» از دیدگاه رشته و گرایش‌های مختلف مرتبط با این حوزه می‌توانند از امکانات موجود استفاده کنند.
شایان‌ذکر است پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی علاوه برجذب دانشجوی پسادکتری با همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران ریاست جمهوری، با استفاده از ظرفیت بنیاد نخبگان نیز دانشجوی پسادکتری جذب می‌نماید که اطلاعات مربوط به هر دو شیوه جذب این دانشجویان در سایت پژوهشگاه به نشانی: www.ssrc.ac.ir در دسترس می‌باشد.
 علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت آموزش‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با شماره تلفن های : 88747836-8747793 داخلی 115 تماس حاصل نمایند.

 

کلید واژه ها: دوره پسا دکتری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :