رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی خبر داد

نصب و راه اندازی کفپوش هوشمند تعاملی به زودی در ۱۰ دانشگاه کشور

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۳ کد : ۸۲۹ سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۵۵
رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی از اجرای طرح تجهیز کفپوش ورزشی هوشمند تعاملی در راستای گسترش فضاهای ورزشی در دانشگاه های کشور خبر داد
نصب و راه اندازی کفپوش هوشمند تعاملی به زودی در ۱۰ دانشگاه کشور

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر علی شریف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، از نصب و راه اندازی ده دستگاه  کفپوش هوشمند تعاملی در 10 دانشگاه کشورخبر داد.

وی درمعرفی این محصول اظهار کرد: استفاده از این دستگاه می تواند فضایی نو و رویکرد جدیدی را در بحث فعالیت های ورزشی در دانشگاه ها و مراکز ورزشی بوجود بیاورد که این کار حاصل زحمات و تلاش های یکی از تیم های استارت آپی مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی ایران تحت نظر پژوهشگاه تربیت بدنی وعلوم ورزشی است.

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با بیان اینکه تا کنون دستگاه  کفپوش هوشمند تعاملی در مرکز کمیته ملی المپیک و ایران مال تهران نصب و راه اندازی شده است افزود: با حمایت های صورت گرفته از سوی سازمان امور دانشجویان تعداد ده دستگاه به زودی در 10 دانشگاه کشور نصب و راه اندازی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با نوآوری های ایجاد شده در این محصول فناورانه حوزه ورزش، شاهد تنوع فعالیت های ورزشی در دانشگاه ها و مراکز ورزشی و استقبال گسترده دانشجویان و ورزشکاران باشیم.

سیستم حاضر با اهداف گوناگون قابل بهره برداری می باشد که از جمله آن می توان به استفاده در گروه های ورزشکاران حرفه ای و آماتور، تندرستی و سلامت عمومی، کودکان و افراد دارای ناتوانی های ذهنی، سالمندان، بازتوانی حسی و حرکتی، سنجش قابلیت های چابکی و سرعت عکس العمل اشاره کرد. تیم استارت آپی پژوهشگاه در حال توسعه قابلیت های عملکردی و بهبود محصول از نظر کیفیت و مقاومت متریال، راحتی نصب و راه اندازی و سایر پارامترهای فیزیکی و عملکردی می باشد. 
 

کلید واژه ها: کفپوش هوشمند تعاملی مرکز ملی نوآوری رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی


نظر شما :