همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان

حضور فعال پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی در نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی

تعداد بازدید:۱۰۶۲
«پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی (اسپورتکس ۲۰۲۳) مشارکتی فعال دارد.
حضور فعال پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی در نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در تاریخ 6 الی 9 خرداد ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و پژوهشگاه علوم ورزشی نیز همچون سنوات گذشته در این رویداد بزرگ، حضوری فعال خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، در طی ایام برگزاری نمایشگاه، محصولات و خدمات تیم‌های استارت‌آپی و شرکت‌های دانش‌بنیان مورد حمایت «مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه» در معرض بازدید عموم افراد، قرار خواهد گرفت. همچنین از محصول جدید شرکت دانش‌بنیان راهکارهای صنعتی سارنگ، تحت عنوان: ست تمرینی اسموپاد (مجموعه‌ای از پادهای دارای LED و با امکان نصب نرم‌افزار مربوطه بر روی گوشی‌های هوشمند، جهت تقویت سرعت عکس‌العمل، افزایش تمرکز، بهبود قدرت عضلانی و ...) رونمایی و خدمات نوین سامانه بامربی «مرجع تخصصی مربیان ورزشی کشور» نیز مورد عرضه قرار خواهد گرفت.

ویژه برنامه‌ها

  • معرفی و تقدیر از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی برتر در زمینه همکاری در اجرای فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه ورزشی
  • رونمایی از پوستر «رویداد آرش کمان‌گیر» و اعلام فراخوان جهت شرکت در این رویداد که به زودی، به صورت مشترک توسط پژوهشگاه و فدراسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران، برگزار خواهد شد.
  • رونمایی از پوستر «دومین سمپوزیوم بین‌المللی استارت‌آپ‌ها و نوآوری‌های ورزشی» و اعلام فراخوان جهت شرکت در این سمپوزیوم که به زودی به صورت مشترک توسط پژوهشگاه و فدراسیون ووشو ج. ا. ایران، برگزار خواهد شد.
  • معرفی اپلیکیشن وادکس (شبکه اجتماعی ورزشی) که در نخستین دوره جشنواره برترین‌های علوم ورزشی به عنوان «استارت‌آپ برتر» معرفی و شناخته شد.
  • عقد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت میلاد نور «مجری برگزاری نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی»

کارگاه‌های آموزشی

کارگاه‌های آموزشی «جایگاه‌یابی برند ورزشی در قلب بازار و مشتری»، «آشنایی با فرآیندهای ثبت اختراع و دانش‌بنیانی در تجهیزات ورزشی» و «ابزارهای نوین مانیتورینگ عملکرد ورزشکاران (به صورت تئوری و عملی)»، به ترتیب از تاریخ 6 الی 8 خرداد ماه 1402، از ساعت 10:00 الی 12:00 در سالن شماره 7، غرفه 13 برگزار خواهند شد. لازم به ذکر است، شرکت در تمامی کارگاه‌ها، برای عموم افراد، آزاد و رایگان است و به کلیه حاضران، گواهی شرکت معتبر، اعطا خواهد شد.

بدین وسیله، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از کلیه علاقه‌مندان و تلاشگران جامعه ورزش کشور، جهت بازدید از غرفه خود و شرکت در کارگاه‌های آموزشی، دعوت به عمل می‌آورد.

  • مکان برگزاری: تهران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 7، غرفه 1 (غرفه پژوهشگاه)
  • تاریخ برگزاری: 9 الی 6 خرداد ماه 1402 (روزهای شنبه الی سه‌شنبه)
  • ساعات بازدید: از ساعت 8:00 الی 15:00 (بازدید برای عموم افراد، آزاد است)

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس دقیق، مشاهده لوکیشن و راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی تهران، اینجا را کلیک کرده و یا به سایت نمایشگاه مراجعه نمایند.

 

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی شرکت نمایشگاهی میلاد نور شرکت دانش بنیان آنیا نمایشگاه اسپورتکس sportex 2023 نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی نمایشگاه ورزش کارگاه آموزشی رایگان برند ورزشی ثبت اختراعات اختراع ورزشی مانیتورینگ ورزشکاران


نظر شما :