حمایت مشترک از توسعه استارت آپ های صنعت ورزش

۰۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۲ کد : ۸۱ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۲۷
مرکز ملی نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با همکاری مشترک وب‌سایت ورزش ۳ از توسعه استارت آپ های صنعت ورزش حمایت می کند
حمایت مشترک از توسعه استارت آپ های صنعت ورزش

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، به‌منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی و حمایت از بنیان‌گذاران استارت آپ ها (کسب‌وکارهای نوپا) در صنعت ورزش، توسعه اکوسیستم فناوری‌های ورزشی در کشور (نرم افزاری و سخت افزاری)، شناسایی، جذب و حمایت از نخبگان استارت آپی صنعت ورزش ایران و تلاش برای کمک به رفع نیازهای صنعت ورزش کشور مرکز ملی نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با همکاری مشترک وب‌سایت ورزش 3 از توسعه استارت آپ های صنعت ورزش حمایت می کند
بر اساس این گزارش، استارت آپ ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌ای فناور که در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صنعت ورزش فعال می‌باشند و ایده‌های کسب کاری، تیم فنی متخصص، بازار هدف مشخص و مدل کسب‌وکار (business plan) واقعی و توجیه‌پذیری دارند، می‌توانند از این حمایت‌ها و خدمات بهره‌مند شوند.
ارائه فضای کار اشتراکی رایگان، آموزش‌های تخصصی کسب‌وکار، تسهیلات مالی، خدمات وامکانات آزمایشگاهی، کمک به بازاریابی و تبلیغات، مشاوره تخصصی و مربی‌گری توسط صاحبان کسب‌وکار، استفاده از امکانات شبکه همکار و تیم سازی ازجمله این خدمات و حمایت‌ها می‌باشد.
 از محورهای پذیرش برای حمایت از استارت آپ های ورزشی می‌توان به مهندسی و فناوری‌های ورزشی، نرم‌افزارها و اپلیکیشن های ورزشی، بازی‌های ورزشی (بر بستر موبایل و کنسول)، پوشاک و تجهیزات اختصاصی ورزشکاران رشته‌های مختلف، ابزارها و تجهیزات تمرینی و کمک تمرینی ورزشی، تجهیزات آزمایشگاهی حوزه علوم ورزشی و مهندسی ورزش، تجهیزات ارزیابی و رشد مهارت‌های حرکتی ورزشی، شبیه‌سازهای ورزشی، تجهیزات توان‌بخشی ورزشی اشاره کرد.
نخبگان استارت آپی صنعت ورزش ایران برای پذیرش می‌بایست از داشتن ایده خلاقانه در حوزه فناوری‌های ورزشی با رویکرد اقتصادی، داشتن تیم کاری متخصص مرتبط با ایده، داشتن برنامه کسب‌وکار (BP) بر اساس مطالعه دقیق بازار هدف، داشتن نمونه اولیه حداقلی از محصول، فرایند بررسی و پذیرش برخوردار باشند.
شایان‌ذکر است پس از بررسی و در صورت تایید اولیه طرح، مجری دعوت به مصاحبه حضوری خواهد شد و در صورت تایید شورای تخصصی، نوع حمایت‌ها و خدمات قابل‌ارائه اعلام خواهد شد. در صورت موافقت قرارداد رسمی بین طرفین منعقد می‌گردد. لازم به ذکر است که از شروط اصلی پذیرش داشتن تیم کاری متخصص و باتجربه در حوزه محصول پیشنهادی می‌باشد.
علاقه مندان برای برخورداری از این خدمات لازم است فرم مربوطه را تکمیل و به نشانی sport.tech@yahoo.com ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88904187 و 88893345 و داخلی های 442 و 451 و 456 تماس حاصل نمایند.

دریافت فرم
 

کلید واژه ها: مرکز ملی نوآوری حمایت از استارت آپ های ورزشی


نظر شما :