طراحی و راهنمای تحقیقات در زمینه تندرستی و عملکرد انسانی

انتشار کتاب روش تحقیق در تربیت‌بدنی (ویرایش دوم)

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۵ کد : ۲۲۱۹ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها زیر نویس
تعداد بازدید:۳۲۵
کتاب روش تحقیق در تربیت‌بدنی/ ویرایش دوم (طراحی و راهنمای تحقیقات در زمینه تندرستی و عملکرد انسانی) در قطع وزیری و ۳۳۰ صفحه، به تازگی توسط انتشارات «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، منتشر شده است.
انتشار کتاب روش تحقیق در تربیت‌بدنی (ویرایش دوم)

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، ویرایش دوم کتاب روش تحقیق در تربیت‌بدنی (طراحی و راهنمای تحقیقات در زمینه تندرستی و عملکرد انسانی)، تألیف: دکتر تریسی دی. متیوز «رئیس و استاد دانشکده متخصصان تندرستی دانشگاه ایالتی جکسونویل ایالات متحده» و دکتر کیمبرلی تی. کاستلیس «رئیس و استاد دانشکده آموزش و مطالعات حرفه‌ای دانشگاه کانتیکت مرکزی ایالات متحده» و ترجمه: دکتر رضا نیک‌بخش «عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ـ واحد تهران جنوب» و دکتر امیر دانا «عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ـ واحد تبریز» با قیمت ۳۰۰,۰۰۰ تومان، از سوی انتشارات پژوهشگاه به تازگی روانه بازار کتاب شده است.

آشنایی با کتاب

کتاب روش تحقیق در تربیت‌بدنی (ویرایش دوم) به دانشجویان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند نسبت به تولید و استفاده مؤثر از تحقیقات در زمینه تندرستی و عملکرد انسانی اقدام نمایند. این نسخه مانند: ویرایش اول کتاب، هر دو روش تحقیق کمّی و کیفی را پوشش داده و شامل راهنمایی گام به گام برای نوشتن پروپوزال‌ها و پایان‌نامه‌های تحقیقاتی مؤثر است. علاوه بر این نویسندگان، نحوه خواندن، ارزیابی، تفسیر و کاربرد تحقیقات منتشر شده و چگونگی انجام مطالعات مقدماتی در زمینه تندرستی، علوم ورزشی، تمرینات ورزشی و تفریحی را نشان می‌دهند. در این نسخه، نویسندگان، زمینه‌های طرح تحقیق را گسترش داده‌اند تا شامل PICO (بیمار، مسئله یا جمعیت، مداخله، مقایسه و نتایج) باشد.

ویرایش دوم کتاب با نمونه‌های مصور به‌روز، تکمیل شده که بر کاربردهای واقعی روش تحقیق تأکید می‌کند و در تمام کتاب، نویسندگان نمونه‌های مختلفی را انتخاب کرده‌اند که علت انتخاب آنها، ارائه زمینه‌ای برای درک بیشتر تحقیقات در حوزه تندرستی و عملکرد انسانی است.

نویسندگان برای کمک به خوانندگان در درک بهتر مطالب کتاب، مثال‌ها و نکات کاربردی را ارائه کرده‌اند. علاوه بر این در نسخه جدید، مفهوم بررسی پالس مطرح می‌شود که فرصتی را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا به تفکر انتقادی در همه موارد تحقیق بپردازند. این امر پیشنهادها و منابع اضافی را برای کمک به آنها در درک روند تحقیق ارائه می‌دهد، اصطلاحات کلیدی که تعریف و برجسته می‌شوند، هر فصل را غنی می‌کند. انتهای هر فصل نیز، شامل کاربرد آموخته‌ها برای کمک در درک و دنبال کردن بهترین روش‌های تحقیق می‌باشد.

نحوه خرید کتاب

  • خرید آنلاین کتاب روش تحقیق در تربیت‌بدنی: pub.ssrc.ac.ir/book_142.html
  • خرید آنلاین سایر کتب: pub.ssrc.ac.ir
  • مراجعه حضوری: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، کوچه پنجم، پلاک سه (نیاز به هماهنگی قبلی)

شایان‌ ذکر است، ارسال پستی کتاب به سراسر کشور با هزینه ۳۰,۰۰۰ تومان، انجام و برای سفارش‌های بالاتر از ۵۰۰,۰۰۰ تومان، ارسال کتب به صورت رایگان، انجام خواهد شد.

 

دانلود فایل PDF صفحات ابتدایی کتاب (کلیک کنید)

 

 

انتهای خبر/


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ناشر ورزشی کتاب ورزشی کتاب روش تحقیق روش تحقیق در تربیت بدنی روش تحقیق در علوم ورزشی کتب تربیت بدنی تربیت بدنی و علوم ورزشی انتشارات ورزشی کتب علوم ورزشی آموزش روش تحقیق تندرستی و عملکرد انسانی


نظر شما :